1. Descrierea platformei
Platforma www.autorizatiifirme.ro doreste sa ofere persoanelor fizice/juridice informatii, indrumari si documente utile in procesul de obtinere a autorizatiilor de functionare ale societatilor din Romania, din domenii diverse de activitate.
Site-ul www.autorizatiifirme.ro (denumit in continuare „Autorizatii Firme”, „Site” sau „Platforma”), este detinut si administrat de societatea Optilum Solution SRL-D (denumita in continuare „Optilum”, „Vanzator” sau „Administrator”), avand datele de identificare: CUI 34773140, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J25/236/2015, Tel: 0731.305.245, E-mail: office@autorizatiifirme.ro.
Autorizatii Firme depune toate eforturile pentru a oferi informatii de actualitate in ceea ce priveste continutul si serviciile oferite.
In contextul modificarilor frecvente in legislatiile ce reglementeaza procedurile de autorizare a activitatilor economice in Romania, Autorizatii Firme nu garanteaza asupra actualitatii si corectitudinii informatiilor prezentate pe Site în orice moment. Cu toate acestea, scopul acestei platforme este de a veni in sprijinul utilizatorilor, fapt pentru care Administratorul depune eforturi in oferirea de informatii corecte si actualizate. De asemenea, Autorizatii Firme nu raspunde pentru eventuale prejudicii suferite de utilizatori ca urmare a unor decizii bazate pe orice informatie furnizata prin intermediul Site-ului.
Navigarea pe site-ul www.autorizatiifirme.ro echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Utilizator sau Cumparator.
Autorizatiifirme.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
2. Definitii
In scopul intelegerii termenilor si conditiilor, prezentam urmatoarele definitii:
Site / Platforma – domeniul www.autorizatiifirme.ro, detinut si administrat de societatea Optilum Solution SRL-D.
Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul www.autorizatiifirme.ro
Vanzator – societatea Optilum Solution SRL-D, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare 34773140, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J25/236/2015, cu capital social in valoare de 200 lei, cont bancar RO61INGB0000999905162153 si cu sediul social in Comuna Punghina, Sat Recea, Strada 8, Nr.3, judetul Mehedinti.
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul isi exprima intentia de a achizitiona Serviciile oferite de Vanzator si sa faca plata acestora.
Servicii – orice serviciu mentionat in Comanda, ce urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Cumparatorului. Serviciile oferite de site constau in informatii utile autorizarii unei activitati economice specifice.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Opis – Lista de acte / lista de documente (necesare autorizarii unei activitati economice)
Contract – este contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, fiind reprezentat chiar de acest document, Termeni si Conditii, pe care orice Cumparator se obliga sa il accepte atunci cand plaseaza o comanda.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Serviciu de catre Vanzator, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator.
Euplatesc.ro – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.
Continut – este reprezentat de urmatoarele:
• toate informatiile de pe Site ce pot fi vizualizate sau altfel accesate (ex: descarcate) prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• informatii legate de Serviciile si/sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator
Comentariu – apreciere, intrebare sau observatie cu scop constructiv, cu privire la continutul publicat de Site.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Cumparatorului care contribuit cu un comentariu in Site.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Serviciilor oferite de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
3. Scopul termenilor si conditiilor
Scopul acestui document este de a reglementa conditiile de utilizare ale platformei de catre vizitatori si clienti, precum si modalitatea in care informatiile si documentele oferite prin intermediul platformei pot fi accesate si achizitionate. Documentul de fata are valoarea unui contract la distanta incheiat intre Optilum si Utilizatori si/sau Cumparatori, producand asadar efecte juridice de la data acceptarii sale de catre clienti.
4. Acceptarea termenilor si conditiilor
Prezentul document se considera inteles si acceptat in totalitate in urmatoarele situatii si modalitati:
i) Prin efectuarea unei vizite in cadrul platformei de catre orice utilizator;
ii) Prin bifarea casetei „Sunt de acord cu termenii si conditiile platformei” in procedura de plasare a comenzii.
Optilum isi asuma dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari Site-ului sau structurii acestuia, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre Utilizatori/Cumparatori in acest sens. In situatia in care utilizatorii nu sunt de acord cu termenii si conditiile prezente, acestia pot inceta accesarea platformei.
5. Utilizarea platformei
Platforma poate fi accesata de catre orice persoana care are acces la Internet si care doreste sa afle mai multe informatii cu privire la procedurile de a obtine anumite autorizatii necesare firmelor din Romania. Pe scurt, platforma ofera urmatoarele:
• Sectiunea „Acasa” – prezinta descrierea generala a site-ului si a serviciilor oferite.
• Sectiunea „Despre noi” – ofera raspunsuri la intrebarile: Cine suntem?, Ce facem?, De ce facem acest lucru?, De ce sa ne alegi?, Ce nu oferim?.
• Sectiunea „Autorizatii firme” – cuprinde informatii despre autorizarea firmelor din domenii de activitate specifice si care se aplica in special pentru firmele din Bucuresti. De asemenea, aceasta sectiune ofera posibilitatea de a achizitiona unul dintre cele 3 pachete de informatii (in functie de complexitatea pachetului de informatii), pentru un tip specific de activitate, aplicabil unuia dintre cele 6 sectoare din Bucuresti (spre exemplu, se poate achizitiona pachetul de informatii Silver, Gold sau Platinum pentru activitatea de spalatorie auto, desfasurata in sectorul 1 din Bucuresti);
• Sectiuea „Coduri CAEN” – cuprinde lista, denumirea si descrierea codurilor CAEN conform legislatiei in vigoare, scopul acestei sectiuni fiind de a veni in ajuta utilizatorii in identificarea codului CAEN corespunzator activitatii economice pe care doresc sa o desfasoare.
• Sectiunea „Blog” – cuprinde informatii generale despre anumite autorizatii si proceduri ce se aplica, de regula, la nivel national, tuturor firmelor din Romania dintr-un anumit domeniu de activitate.
• Sectiunea „Contact” – consta in datele de identificare si de contact ale societatii, precum si in oferirea unui formular de contact ca instrument de comunicare facila cu Utilizatorii/Cumparatorii.